vidare i handboll (y)

yooooo, waz up??????? själv mår jag prima, mohahahahaha

skolan idag var seg, men ändå väldigt chill. jag och tamara ägde killarna i armbrytning, såklart man förväntade sig inte ngt annat liksom, haha. skolan suger just nu, massor med pluuugg. påtal om plugg så måste jag plugga nu :p fast orkar inte.

sen så har vi ju då matchen som var todaaay, kroatien-serbien. väldigt jämn match, fast jag är ganska besviken på kroatien, deras sääämsta match hittills. fast vori var ju kuungen i kroatien idag, 8 eller 9 mål, han blev då matchens lirare, vilket han förtjänade :) blev fettsur när duvnjak träffade stolpen sista målet, annars hade vi kanske vunnit, men skitsamma båda lagen var skitbra och båda lagen går även vidare till nästa runda, så det är ju super :D


♥ /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0