TJOLLE

Hej, cao, ciao, konnichiwa, privet, hola, nihao, moi, tjolle, taiwanesiska. Orkar inte skriva ner alla jag kan precis, dööh. Kan säga hej på ungefär 40 olika språk annars ;) Lovar!!!

Sista lovdagen. Omg. Nu dog jag. Att jag ens vågar skriva det Jesus.. Jaja, var och shoppade med mammi i kalmar city då alltså, köpte väl några X antal klädesplagg. Nä men det finns inte så mycket. Smycken köpte jag många i alla fall. Nu är mitt smyckesträd fullt, måste köpa ett nytt :(

TAGGA SKOLA imon då alltså förhelvete. Yei har längtat, omg älskar skolan så mycket <3 <3 <3 Finns inget bättre (L)(L):*:* *poom, pang, DÖD*


Jag vet att ni gillar suddiga bilder, ne sanningen är den att jag tog den första bilden i albumet. Har inget ork att sitta och leta efter bilder. Tur att denna var suddig då ;) /T♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0