SERBIEN - KROATIEN

Asså fyfan vilken match. Jesus mitt hjärta slog hundra slag i sekunden. Fast det slutade RÄTTså bra, 24-24 och båda går vidare. Så nöjd kan man väl säga att jag är, men båda lagen är ju sjukt bra så ja! :)


Nu måste jag pluggish, det är det jobbigaste som finns. Saknar sjuan, då hade vi inte lika många och lika SVÅRA läxor, min hjärna exploderar seriöst.. Jobbigt att plugga också när man har huvudvärk. Åhh, pallar inte skolan mer :( Jaja, nu ska vi tänka happy thoughts, som t.ex att jag beställde min klänning idag som jag ska ha på Dijanas sweet 18. Hoppas den sitter bra också.. Jaja, det får förbli ett mysterium tills jag får den. Vi hörs, puss /T♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0