NEW YEAR med en liten försening

GOTT NYTT ÅR! Eftersom ingen har uppdaterat sen sist JAG uppdaterade. Som vanligt då alltså..

Anyways så spenderades nyår med vännerna vilket var sjukt roligt. Förutom biten då vi gick ut och jag trodde att jag skulle bli en isskulptur, typ. Det var sjuuukt kallt. Okej, dom tio första minuterna med raketerna o allt shit var grymma men sen... Hmm.. Min nyårskyss fick Ebba btw, eftersom min pojkvän är i turkiet :(

Jaja, fortfarande jullov men nästa vecka är det skola och det dödar mig att skriva det, det dödar säkert er att läsa det men.... SÅNT ÄR LIVET!!!!!! (marina do you get it, annars blir jag tokigT?) haha lång historia..

Gotta bounce/TAMARA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0