MINE MINE MINE

Tja snyggingar, CHRIS BROWN ÄR MIN!!! Bara Lidija och några fler som förstår. Men ni behöver ju inte förstå allt gullepluttar, right? ;)

Han ligger här i min säng just nu och väntar på att jag också ska komma så vi kan mysa lite framför hans nyaste film takers. Naw, min bebis tycker jag ska skynda på, han saknar mig säger han. Men döööh han kan ju se mig. Idag köpte han en äkta diamantring till mig, det va en diamant och runt om swarovski kristaller grr. Men sånt jag förtjänar ju! Jaja nu ska jag gå och krypa ner hos min älskling.. KISSES ♥ /T
Här är han då. En av mina män i alla fall. Men shhh, vi behöver ju inte nämna att jag har fler..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0