Kroatien - Serbien


Kroatien - Serbien spelade nyss 24 - 24 blev det. Sjukt stolt är jag över serbien :D! Vi va jätte duktiga och Ivan nikcevic va grym denna match, han kunde satt in fler mål om niorna i serbien passade honom lite mer och på så sätt kanske vi skulle kunna vinna så de va lite synd ;). Dock så är ju Vujin och Ilic också sjukt bra spelare men dem spelar alltid bra kan man väl säga. Dem starkaste niometarna..  Målvakten var också sjuk ikväll, hela laget var på topp nästan! Trodde faktiskt att kroatien skulle vinna. Men nää, Serbien spelade faktiskt bättre inte bara jag som tycker det även Bosner och Albaner säger det och om Albaner säger det så haha... Nää men domarna var också bra. Dock kunde vi vinna men domarna gjorde ett fel anfallet som Kroatien hade varade i 2 och en halv minut? Vilket inte är okej. Inte ens anfall i vårt lag varar så länge utan att de blir blåst. Men vi spelade jättebra och jag trodde att kroatien skulle vinna hela tiden så de förvånade mig när vi ledde och när det blev lika och när jag såg hur bra vi spelade! kisses/ lidija
.

Ivan nikcevic


Vujin


Ilic

Stanic

Serbiska laget♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0