Hate!

Måste skriva lite annars flippar jag haha.

Okej så here's the thing. Jag har aldrig hatat en person seriöst aldrig i mitt liv men de finns en person som jag hatar just nu. Den personen är väldigt konstig inte bara jag som tycker det alla mina vänner tycker det nästan. Jag vet exakt vad hon försöker göra. Men vet ni vad? Jag palla inte med henne mer. Hon va en skön person men jag visste sen dag 1 hurdan hon va, för min kära kusin berättat allt. Jag kan erkänna att jag snackade skit om henne i två dagar för jag hatade henne grovt de dagarna men slutade för de inte ledde någonstans. Sa ist allt t henne. Sen försökte jag på nytt med henne men det funkade inte riktigt?. Sen fanns det andra falska människor som faktiskt inte betyder något i mitt liv längre, som skulle göra hela saken stor och saken e den att. Denna människan som jag aldrig hatat började jag hata efter en dag. Hur fan är det möjligt? hur kan man hata någon efter en dag? Denna människan har inte gjort mig något så direkt. Men hon har gjort mig fortfarande så mycket som inte syns kan inte förklara det. Min bästavän (en utav dem Tamara) vet dock vad jag menar. Ååh gud just nu vill jag bara strypa henne, vill slå henne, vill göra saw med henne. HAR ALDRIG HATAT EN MÄNNISKA OCH DÅ MENAR JAG ALDRIG BARA HENNE OCH INGEN KOMMER NÅGONSIN FÅ BORT MITT HAT. Denna människa är så trög men samtidigt jävligt smart, jag vet att hon är falsk. Och jag skiter i vad hon gör med sitt liv. Tänker inte snacka illa om henne palla inte vara så låg, alla mina vänner vet redan vad jag tycker om henne. Jag hatar henne , jag tycker hon är låg, jag tycker hon är falsk och jag tror att karma kommer slå tillbaka henne. Jag bara sitter och väntar nu. Tänker inte säga nått, bara väntar på karma baby! Ser inget , hör inget , säger inget, jag ska bara vänta. När karma slår till så kommer hon inte ha det lätt. Hon kanske har förändrats nu som en människa. Och det var på tiden men försent för hon har förlorat ganska många. Jag orkar inte mer med det hära och om jag hör att någon nämner henne igen till mig, så kommer jag flippa. Haha nä men ändå är jävligt sur. Men karma is a bitch.

Peace & Love/ Lidijaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0