GISSA VEM DET ÄR SOM BLOGGAR? He He

Naw. Jag är för gullig som fortfarande bloggar när alla andra har gett upp. Tack tjejer. Awsome att jag fortfarande änns pallar...... Hur fan stavas änns, ens, enns?? Åh palla -.- gissar på ens då eftersom det inte blev understruket med röd text. Fick btw söka på google hur man skrev ''understruket'' först skrev jag understryket men det låter ju bättre!?!?!?!?! Blattejävel..

Anyways så har jag spenderat min dag framför teven, serbisk julafton vettni, blev tvingad till att sitta hemma.. Nej det blev jag egentligen inte det var mitt val men ändå. Vaknade, kollade på våra bästa år (btw hur fan översätter svenskar ''days of our lives'' till våra bästa år?) Whatever, sen kollade jag på mrs.dolittle eller något sånt efter det king kong och sen dumpad. Redan sett alla filmer men det kvittar väl ;)

Imorgon kommer GRILSEN girlsen gööörlsen tjejerna hit om det blir som planerat då. VILKET DET BORDE BLI så ja. Då ska vi spela eyetoy och äta oss feta, som vanligt då alltså. Gotta bounce, vi hörs imorgon PussSSssSsssAr. /TAMARA♥

BTW: vi kände att Stephi var för dålig på att blogga, och inte platsade i gruppen så vi har slängt ut henne. Tyvärr. Livet är hårt ibland för vissa.
*Stephi vill inte blogga här mer utan lämnade oss, dissade oss, dumpade oss för hennes egna blogg*
Här har vi henne då till vänster. Förrädaren. Och jag då såklart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0