Finallllyyyy!

Har inte bloggat på länge nu men har en bra förklarning till skillnad från andra *host* Vanessa , Marina och Stephi*! Har ej haft någon dator allt gick genom mobilen försökte blogga också men de gick inte bra. Men här är jag er Lidija hahaaha. Jaja Nu har jag köpt en ny data och så jävla bäst den är! Sen har jag köpt en HD webbcam så nuuu kan jag äntligen snacka på skype med kamera med dem i Serbien wuhohoho! Allt tack vare min far♥! Datorn kostade 11 tusen och min HD skärm hade jag sen förra året! Jag ville köpa en Imac men sket i det vile bara ha den för den va snygg haha! :)

Men nu har jag blueray också äntligen kan jag se filmer med jävligt bra kvaliteee! Haha egentligen fattade jag inte vad d var för skillnad innan jag såg den! Aja palla inte snacka med om min dator är bara så jävla glad.. Ni vet inte hurdan jag är... Kan ej leva utan mina datorer :D :D :D! Jaja skitsamma serbien spelade match nyss vann med 35-18! :)




haha den sista bilden e skitful! Såhär ser vi kanske inte ut men gullig pappa jag har! Daddys Girl ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0