FANTA LEMON

Tjena kissekatter, what's up yo? Var några dagar sen jag uppdaterade så jag tyckte att det var på tiden hehe. Nej men helgen har varit bra, det enda dåliga är att den har gått fort, som vanligt. Vilket suger.

PS kiddos (haha nya favoritordet) för er som inte förstår: kiddos=kids jaja, to the point. Man skriver Enda, inte Ända som halva befolkningen gör, vet ni vad Ända är? Jo, röv. Retards.

Pallar inte skolan, efter en vecka.... Jaja 5 veckor kvar och så är det sportlov, sen kommer påsklov, och sen........................... SOMMARLOV! Fyfan vad jag längtar gubbar ♥♥♥
Btw i fredags käkade vårt så kallade SATC gäng (HAHA!) pizza. Lämnar alltid kvar en bit, hur jävla liten magsäck har jag damp ahghoåaengieo aigieg. Jaja, asså fanta lemon ♥ jaja vi hörs kiddos/T♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0