TJOSAN I TROSAN

Tja alla svenskar, serber, kurder, albaner, turkar, samer, finnar, bosner, kroater och resten av alla folkslag. Hahaha heter det folkslag? Tyckte bara det passade in i meningen.. Jaja who the fuck cares!!!

Sitter här och lyssnar på juggemusik lite innan hemspråk som förövrigt förstör min dag. Onsdagar, som brukade vara bäst. R.I.P bra onsdagar :( *tyst minut*

Förutom att lyssna på musik försöker jag öppna ben 10 tuggummi paketet som man fan tydligen behöver använda en såg eller nått till att öppna. Stackars ungar om dom ibland vill försöka öppna!

UPDATE: JAG FICK UPP DEN!!!!! så jävla stark jag är. Wihuu. Nä nu ska jag dra och klä på mig, eller mina byxor, dom va blöta. Pissade på mig på vägen hem, bad bad.. Eller så kan ju sadeln ha varit blöt också.. Ae vetifan. ♥
Naw vårt julkort. Simi, agbot, tami och lidde lite i bakgrunden. HEHE SÖTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0