Our blog, the golddiggers!

Hejsan! Lidija här. Vi är iallafall fem tjejer som har startat en blogg, Vanessa , jag , Tamara, Marina och Stephanie. Hoppas det går bra, och att det blir roligt. Idag har vi alla spelat handbollsmatch eftersom vi spelar i samma lag så vi har varit tillsammans hela dagen, mysigt! Det var då vi kom på idéen att starta en blogg tillsamans.
Kan väl beskriva oss lite snabbt :
Marina, Stephi , Vanessa, Tami , Jag!
Haha fyfan vad ful jag är satt här och klippte ut allt detta för er skull. Haha jaja bjuder på några bilder nu också sen ska jag sova, godnatt allihopa!
Söta vanessa idag!
Min fina inbakade fläta, som ardita och Marina gjorde haha! De krävs två till mitt tjocka hår!
handboll ♥
(måste säga att de är en dålig kvalité på bilderna här , på devote.se där jag brukar blogga är det mkt bättre!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0