MARINA

Som ni redan vet så är vi ju fem tjejer som har denna blogg. Och jag är då Marina och jag kommer från Kroatien. Precis som alla andra är jag en 96:a som bor i Nybro. Vi alla går på samma skola och ses varje dag i skolan, och även på fritiden. På fritiden så spelar jag även handboll. Jag älskar mina vänner och min famlij ♥bäst är dom.
och ja , det är rätt tidigt för mig nu så jag kommer inte på så mycket mer saker;)

Anyway, igår så var vi ju och spelade handboll hela dagen i jönköping, har för mig att vi spelade dm elr nått. Eller jag vet inte riktigt vad det var, vi vann ialla fall en match och förlorade en. så vi kom på andra plats av tre lag, så ja, vi är nästbäst :) mohahaha .
fast Mcdonalds och bussen var helt klart bästa. hhahaah
Atografer  från ''Hv71'' aka deras hejarklack också , wihooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0