TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT!

Stryck det a GREAT night. Mina brudar kommer ikväll vid nio. Dem fixar coola och lite grejer medan jag fixar spriten. Eller den är ju här. Öl , Gin , Vodka , Vin , Martini och sen finns det något jag ej vet vad det är. Ikväll kommer många bilder tas och toan kommer väl vara upptagen ganska ofta. Haha nä men vi lär ju spela handboll med huvudvärk imon. Vanessa få ha kul på keba, medan vi ha kul här hemma med vilken musik vi vill , nanana vanessa! haha. Jaja nu ska jag dra och fixa lite saker vi hörs senare. Kanske blir något fylleinlägg från vår sida..
.
Sista gången jag drack med någon HEMMA var med Ivana.
Början utav kvällen.
I början av kvällen fortfarande. Tro mig ni vill ej se slutet utav kvällen!

Kommentarer
Postat av: ivana den coola

hahaha nej de vill verkligen inte se slutet, katastrofa mislim stvarno -.-

2010-12-06 @ 00:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0