TAMARA

Tja alla kattiga läsare. Lidija gjorde ett great första inlägg där hon förklarar lite om vilka vi är, nice work buddy! Hahaha.
Anyways så kommer denna bloggen bli legen... wait for it.. DARY! Eftersom vi är så fem coola, awsome och riktigt sköna brudar så kommer även bloggen bli så. Haha okej.. Typ..

GOOD 2 KNOW: Vi gillar mode och Mcdonalds är vårt andra hem.

Jag kan väl ta och berätta lite om mig själv också eftersom ALLA andra också SKA göra det. Så nu vet dom! Jag är en 96:a som resten, gillar att festa, älskar kläder och mode, hatar spindlar och insekter hoppas dom utrotas, har en pojkvän som är en kriminell jävel, men kan vara väldigt gullig.. ibland.. just kidding! och jag har världens bästa vänner och familj. Finns en massa mer om mig, men är helt tom i hjärnan, klockan är fan mycket och jag är trött, bra ursäkt tycker jag. TTYL / TAMARA♥
blir bara halva jag idag, eftersom jag inte har någon ork att leta efter någon annan bild. Så min andra halva förblir ett mysterium tills nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0