svårt val..

Oj vad seriös Tamara var där nere. Italienare ska man väl va. Hihi , eller likna Chuck Bass ;)! Skoldagen idag var great, det var riktigt kul kan man väl säga! Ibland är skolan bra och det gillar vi! Nu ska jag plugga, säger samma sak som Tamara älskar att plugga, bästa saken i livet.
-
Idag fick jag ett svårt val framför mig. Vet inte vad jag ska välja. På jullovet så skulle jag först till Serbien med min pappa men det blev inställt och jag trodde det inte var mer med det. Så jag valde att åka med min mamma till Österrike där min syster bor med sin pojkvän. Först var jag väldigt ledsen för jag ville till Serbien men nu börjar det kännas helt okej. MEN idag kom min pappas kusin och sa till mig att han ska till Serbien om en månad typ i 10 -15 dagar och så sa han till mig att jag kunde åka med honom med flyg?.. Vet verkligen inte vad jag ska göra, nu tror dem flesta att jag ska till Österrike och jag vill dit. Samtidigt vill jag verkligen till Serbien och se alla mina vänner som jag saknat. Men har dock saknat min syster också. Fast jag ej har så många vänner i Österrike för alla serber åker till Serbien. Vet inte vad jag ska göra!!.. Åååh hatar detta.
.
Slänger in en bild från Serbien i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0