Skolan

Hejsan är i skolan! Har datamatte , marina sitter bredvid mig och skriver ett inlägg hon med. Här är vi duktiga på att blogga! Bättre än kissies brää. Nä har verkligen tråkigt snackar skit men de blir så när man umgås med bajskorven Marina haha :D! Jag tycker verkligen jag är rolig så synd.. Aja jag och Marina surfaar runt medan Tamara pluggar effektivt. Duktig flicka där! Sa ju att hon var the good girl ;). ¨
-
Aja min pappa tog ifrån mig min dator idag vid sex på morgonen :o eftersom han råkade trampa på den de är väl inte mitt fel att han inte ser den på golvet. Jaja jag kommer nog få tillbaka den när jag kommer hem. Hoppas jag. För jag måste ju plugga på den hihi , good girl här med ;) Jaja nu ska jag fortsätta snacka skit med tjejerna!

Jag och Marina förra veckan på datamatte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0