Rubrik= onöödigt!

yooooo gangsters!

Kom precis från handbollsträningen. Jag och handboll , haha. Fattar fortfarande inte att jag faktiskt gått med på att träna så ni behöver inte fråga hur jag bröjade haha ;)

Nu är det dags för något roligt... NO och Matte jiippiiii, mina absoluta favorit ämnem , ni vet hur mycket jag älskar skolan !... så skriver altså folk som älskar skolan .. och jag.. är inte en utav de jao ;)
Värsta ämnerna som finns enligt mig men vad gör man inte för betygen -.-

Och så tänkte jag på Tamaras fiina roliga inlägg, jag måste erkänna, det var sjuukt roligt, jag låg på golvet och skrattade men ... vafan kan du inte vara så rolig in real life för?

och nu har kära jag fått problem med bilderna för antingen är internet seeegt eller har jag börjat bli dement och glömt hur man ska göra... VAFAAAAN.



Baby , you know I love you (a) och självklart leker vi coolingar ;)
Bilden är sjuuuuukt gammal!

xoxo / Vanessa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0