LIDIJA

Eftersom Tami tvingat oss alla att skriva om oss själva och jag glömde så kan jag väl göra det nu för jag väntar på Marina.
Jag är då 96:a som resten utav oss. Kommer ifrån Serbien som Tami gör. Bra att du nämner det chompiz! Saknaden till landet är väl stor men till vännerna och folket är det ännu större. Bor som resten utav oss i Nybro , tråkig liten stad som jag inte ska bo kvar i länge till för ska flytta till Stockholm efter nian där min mamma bor. Bor hos min pappa just nu. Känns lite konstigt att flytta till huvudstaden om typ två år och mindre men det går nog bra. Har ju ganska great friends där med men inte som här , aldrig som här♥! Jaja nog om det , jag spelar då handboll och ÄLSKAR sporten men det känns som hela vårt lag bara är fast. Många kan tycka jag är en bitch när dem ser mig för första gången , men det är jag verkligen inte. Ja vad ska jag mer skriva? det mesta kmr ni få reda om mig så småning om. Jag hatar spindlar och insekter över huvud taget hatar folk som snackar skit (alla gör det nog!). Men jag älskar mina vänner , min familj och min hund , dem bästa sakerna i mitt liv någonsin♥!
That's all I had to say for tonigh, Later suckers ♥/LM
En ganska gammal bild på mig men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0