LÄKARBESÖK OCH SHOPPING

Tjenis penis! Kom precis hem från kalmar. Var hos doktorn igen och denna gången sa han att jag inte fick träna på 3 veckor och att om det inte blir bättre om 3 veckor så skulle jag operera :( MEN han sa att han tror att det kommer att bli bättre och han såg rätt säker ut så jag tror också det faktiskt.

Anyways efter läkarbesöket så åkte vi in till centrum där jag köpte ett par vinterskor, (som jag inte ens gillar så jag ska köpa nya igen, detta var bara under tiden tills jag hittar ett par andra), en svart klänning med ''skinn'' på sidorna, en tshirt och en tröja. Skulle köpa en sjukt fin kofta och en sjukt gullig mössa inne på bikbok men det hann jag inte så jag köper det nästa gång vi åker in. Älskade mössan och koftan!!
HUUUGS/T♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0