inte ett klokt val

dagen typ krälar sug fram , hahah nemen riktigt seg och tråkig dag har det varit. Och sen så är jag inte på så bra humör, vet inte riktig varför, beror nog på vädret. Istiden äro kommen återigen. Jag trodde jag var så jävla smart som tog cyklen till skolan idag. '' det är säkert skottat på vägen dit'' , men NEEEJ. så jag fick släpa fram cyklen halva vägen till skolan, höll typ på att ramla flera gånger och som pricken över i så är du ju förståss motvind och snö som blåser i mitt ansikte. + att jag måste ta mig hem med cyklen, gick ju inte speciellt lyckat då heller. Dagens höjdpunkt var iaf att jag åt lussekatter. 
mina tjejor gör mig iaf alltid på bra humör, love u ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0