I Love Us

Lidija säger:
kmr ni visst
och jag kmr ha sex med hans bror
så tyst nu!!!!

Vanessa Deomic säger:
HAHAAHHAHAHAHAH

Lidija säger:
låt mig drömma
verkligheten

 Vanessa Deomic säger:
precis ...jag drömmer att det första jag och han gör är att hångla upp varandra
men nej ..
för det jag drömmer
händer aldrig irl

Lidija säger:
det drömmer jag om hihi
asså men med hans broder
hihihih
du ska drömma att ni gifter er

Vanessa Deomic säger:
precis

Lidija säger:
så jag kan ha sex med hans bror
hahahahahahah

Vanessa Deomic säger:
hahahahahhaha super

Lidija säger:
jussteeejaaa
ja sam smart

Vanessa Deomic säger:
jesi jesi


Vi har sämsta humorn ever but that's why I like her ;)





Ps. Bilderna är från lidijas facebook men det är tillåtet att sno vid dessa tillfällen ;)
Och resten av mina girls, I love you too (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0