Fullis!

Ni som känner mig vet väl att jag tycker om alkohol. Inte så värst mycket men jaja;).  Iallafall på en kompis födelsedag så var jag lite full kan man väl säga. Och följde med min kompis till toan, medan hon gick på toan så typ lutade jag mig mot handfatet , och ja jag satte mig på det efteråt och då kom min kompis och bara la handen nere på handfatet.. Vad hände? Jo handfatet föll ner på golvet och gick sönder jag var helt blodig och började gråta medan min kompis skrattade. Sen gick jag ut lite blodig som inget hade hänt och skyllde på att det var vin haha.. Det roliga var att medan jag satt där snackade min kompis med mig. Och la handen där.
.
Goca: blablablabla
Jag ramlar ner tsm med handfatet.
Goca tittar ner och frågar vafan jag gjorde?
Jag: Det var inte jag den ramlade av sig självt.
Goca dör av garv.
HAHAHAH FYFAN VILKEN KVÄLL DET VAR GALEEEEET ASSÅ!:D
födelsedagsbarnet och jag! 18 år wuhoohoho.
Sköna grabbaaaar , jag och Ivana! aa den kvällen asså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0