Every girl just wants somebody that wants them back.. at least that's what i want

Hejsan kom hem för en halvtimme sen kanske? Var väl ganska okej.. Lite tråkigt bara , men såg film oså :)
.
Imorgon är det skola ha en känsla på mig att hela veckan kommer att vara ganska dryg men enligt mitt horoskop så är det inte så ''Lyckan är med dig den här veckan så var inte rädd för att ta upp stora frågor med dina nära och kära.'' ;) Tycker att vår blogg fungerar så bra men tjejerna är ju inte så värst effektiva. Bara jag men jag kommer snart tröttna , bäst för er att jag inte gör det haha! Men nu ska jag se färdigt på harry potter så vi hörs kanske sen!
Later suckers/ LM

Stephi (eller stefanija som jag tycker om att säga) och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0