DAGENS BÄSTA:

Vanessa: Kolla den dära pojken.
Jag, Stephi & Lidija: Ah vadå då?
Vanessa: Ser ni inte hur han sitter?
Vi: Jo, och?
Vanessa: Men han ser ju typ ut som Barack Obama!!
Vi: Va???
Vanessa: Ja men han sitter ju typ med händerna och ba ''Jag vill ha mat!!'' *slår med händerna på bordet och har en skitkonstig röst*

Fyfan vad vi dog av garv. Jaja, vi fyra, SATC gänget som vi kallar oss drog till vårt andra hem (Mcdonalds). Fettchill som vanligt, och en massa skratt. Hände fler roliga grejer men kommer inte på något mer. Tjejerna får hjälpa mig med resten OM DOM ÄNDÅ UPPDATERADE för en gångs skull så vore det ju kanon ;) Jaja, imorgon blir det fest hos Lidija, tagga!!!! Love you♥/T
SATC. Stephi, Lidija, Jag & Vanessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0