AWSOME

Tjena sexxii. Blir ett snabbt inlägg sen måste jag lägga mig igen och efter det så blir det Gossipgirl yeeei. Gårdagen var awsome, hela dagen. Började med att jag var hos älsklingen till klockan nio, sen mötte jag Stephi som hade varit hos hennes pojkvän och sen stack jag och hon hem till henne för att hämta hennes grejer.

När vi hade hämtat grejerna stack vi hem till Lidde och hade lite partyyy. Jag har i alla fall lärt mig en läxa nu.. Vene vad resten säger haha. Men att rulla i snön i bara trosor och jacka klockan ett på kvällen och sen sätta sig i hissen och åka runt låter inte som något ett par normala ungar skulle göra när dom sover över. Fast ja, normala och våra namn går inte ihop i samma mening.. Haha, tack för en rolig dag älsklingar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0