Arg

Jag stör mig på vissa folk ibland. Älskar människor , älskar att träffa nya människor. Men för helvete , var dig själv och ändra dig inte. Jag stör mig på folk som ändrar sin personlighet när man är med någon annan.
Varför har den personen rätt att ändra på dig själv?
Ingen har rätt att göra det. Jag stör mig på folk som måste blanda sig i när det inte ens gäller de, fyfan!
Om nåntiing är min ensak, då är det min.. och inte din!!
folk ändras , det har till och med jag fattat, men måste man ändra sig till det sämre? nej det måste man inte, så ni människor som läser detta, jag hoppas att ni förstår och tar er en tankeställare.
Och btw, Känn inte nu att jag är arg på er , för det är jag inte, men om alla kunde tänka såhär... hade jag sluppit bli arg.
Jag var bara tvungen att skriva av mig allt... gaaaahhh 

Peace / V


old pic with my best friend.. the webcam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0