V is back!

yooooo alla människor som läser denna fina jätte bra uppdaterade blogg.
jag vet att jag har varit världens sämsta men ibland så suger man på uppdatering... som jag (a)

Iaf.. igår var vi ute. Det blev minst sagt galet, shit tror inte man ha kul utan oss på fester och shit. En jävla massa dans och pinsamheter, min ring gick t.o.m sönder, men det är det som gör det roligt! Nu ska jag antagligen klla på film elr nåt , peace !

/ Vanessa


Det var dans vid denna tid men vi hann inte bli så galna , sen ...


kom tiden då jag är galen och bäst på att dansa,
jag tror att folket kommer komma ihåg oss asså ...
jag menar .. titta på minen och händerna ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0