DAGENS...

Oj, har glömt att vi har den här bloggen. Bad :( Men nu är jag här igen.. Good. Jag vet att ni har saknat mig!

5skoldagar kvar, orkar knappt det. Men jag kämpar på. Typ. Sitter här och lyssnar på Rihanna - cheers (drink to that) och snart kommer mikrofonkåt DUNK DUNK DUNK igång ser jag här hehehe.

Ne vilket tråkigt inlägg. Ville bara visa att jag levde. Kan väl köra på ett test jag med för att göra det roligare;

DAGENS VILL HA: Taylor
DAGENS KLÄDSEL: Mm, ne jag minns inte.
DAGENS FRISYR: Utsläppt platt
DAGENS LÅT: Juggelåtar vad annars.
DAGENS PLANER: Jadu
DAGENS SAKNAD: Serbien
DAGENS DUMMASTE: ERIK!!!!!!
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag misslyckas aldrig
DAGENS DROG: Pommes
DAGENS KÖP: Ingenting
DAGENS GODIS: Chace
DAGENS HUMÖR: På topp
DAGENS CITAT: ''Got my middle finger up, I dont really give a fuck''
DAGENS ROLIGASTE: JAG!!!


/tamara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0