NY FAVORIT

De är såhär att jag älskar EMINEM! Och det vet nog alla som känner mig. Men jag har alltid tyckt om T.I , Bow wow , Kanye  ,2pac, lil wayne också. Har aldrig varit den typen av tjejen som tycker om 50cent. Liksom T.I , 2pac , Eminems och ibland lil waynes texter handlar om deras liv vilket jag tycker är bra rapp :D . Och Kanye och Bow wow har skönast beat. Men som sagt FAVORITEN är och kommer alltid vara Eminem. En vit rappare som är den bästa, who knew liksom? Dock så kmr 2pac alltid ha en speciell plats i mitt hjärta ♥. Aja tillbaka till rubriken här kommer nya favoriten (egentligen hela T.I: s nya album) peace /Lidija!
.
TUUUNG TEXT: I'd rather slip and fall in shit than fall in love with you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0