It's hard to say it, time to say it goodbye, goodbye.

anonym om Uppdatering yeey!:
Hej! Fin blogg ni har. Men det hade varit kul om ni skriver ert namn i slutet av ert inlägg som ni skriver. Blir så himla rörigt tycker jag eftersom ni är många som skriver bloggen - så man vet liksom inte vem som skriver vad! :) Var bara ett litet tips!
Kram
En komentar som vi fått haha , de står längst ner på kategorier men vi kan väl nog skriva namn. Dock är det ju jag (lidija) som uppdaterar mest vet inte vad som har hänt med dem andra.. Förbannad man blir :)!
Eftesom lilla jag har brist på fantasi så gör vi ett test härva!
de du snott din kompis pojkvän om ni blev kära: Nej aldrig!! Skulle inte ens kunna bli kär i min kompis pojkvän.
Vad har du gjort om din kompis gjorde det på dig: Skulle nog varit skitsårad men gå vidare. Life is about forgiving and forgeting and i would wanna forgive them and forget them!
Tror du på evig kärlek: Ja!
Om du fick välja ett annat ställe att vara på nu hade du valt: Serbien!
Vilken typ av kille gillar du: Utseendemässigt – längre än mig , brunt hår , fina tänder (haha!), stora händer är ett måste, fin gött nä men asså sånt haha!
Hur mycket hade du gjort för en kille: mer än han gjort för mig tror jag, är en sådan person..
Hade du kämpat för en kille: Om han hade kämpat för mig! Hade nog kämpa för han fast han inte kämpade för mig men sedan hade jag skitit i han för hade inte slösat min tid på någon som inte kämpade för mig så som jag kämpade för han.
Har du någonsin velat dela ditt liv med någon: Ja..
Distansförhållanden: Ja! Om man märker att killen är kär i dig annars vet man inte vad som kan hända ;)
Brukar du skratta för dig själv: Haha varje dag.
Vad står det i ditt senast inkomna sms: ärligt '' dali si dosla '' mitt senaste svenska sms : ''lycka till idag sötnos ;D'' som är helsvenskt iallafall haha!
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer,Pappa : HALO! Mamma : HALO! Tamara: EJ CAO! Någon jag inte känner så väl : hej , typ ;)
Vad saknar du: Serbien,mamma , syster , sommar , vänner , ja för mycket helt enkelt.
Är du blyg: Beror på för vem, vissa ja andra nej. Fast människor inte alltid tror det haha;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek , men en viss dragningskraft HAHA!
Tycker du om någon just nu: Yes.. but nobody knows who.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa till ett varmt land, köpa massvis med saker,  ge bort till familjen , donera osv. Haha tror väldigt mycket på karma om man gör något bra får man något bra tillbaka.
Framtidsplaner: Nej.. Jag lever i nuet!
Vill du gifta dig: Ohyes! Stort serbiskt bröllop haha nä men ja!
Vill du ha barn: Yes , vill se hur ett barn kommer se ut med mina drag. Visst skulle jag tänka mig kunna adoperat också men , vill ha ett barn som liknar mig haha (a).
Hade du snott din kompis pojkvän om ni blev kära: Never! Skulle inte ens kunna bli kär i min kompis pojkvän.
Vad har du gjort om din kompis gjorde det på dig: Döda dom , lidija goes crazy be afraid. Nä men jag skulle nog vara sårad och bara glömma att dem ens lever.
Tror du på evig kärlek: Ja!
Om du fick välja ett annat ställe att vara på nu hade du valt: I Serbien.. Eller i ett varmt land med alla dem bästa.
Vilken typ av kille gillar du: Utseendemässigt – Längre än mig, fin rygg och armar haha, fin stil och ja :)
Hur mycket hade du gjort för en kille: Beror på vilken kille..
Hade du kämpat för en kille: Beror på vilken kille än en gång..
Har du någonsin velat dela ditt liv med någon: Ja..
Distansförhållanden: Kan funka om båda verkligen försöker.. :)
Brukar du skratta för dig själv: Haha varje dag.
Vad står det i ditt senast inkomna sms: ''ah'' - keivan haha.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer
Vad saknar du: Serbien,mamma , syster , sommar , vänner , ja för mycket helt enkelt.
Är du blyg: Beror på för vem, vissa ja andra nej. Fast människor inte alltid tror det haha;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek , men en viss dragningskraft . hahaha :D
Tycker du om någon just nu: Om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad jag känner just nu.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa till ett varmt land, köpa massvis med saker,  ge bort till familjen , donera ,bjuda mina vänner på en resa till ett varmt land osv.
Framtidsplaner: Jag vet inte, lever i nuet!
Vill du gifta dig: Yes sir! partyyy haha.
Vill du ha barn: Ja! Har t.om. bestämt namn haha, Nikolina , Valentino.

Lidija kör bil yey.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0