JUST ANOTHER LIST

1. Hur gammal är du om fem år? 19 år


2. Vem var den sista du träffade? Min kusin


3. Hur lång är du? 169 cm


4. Vilken var den senaste film du sett? Saw med lidde


5. Vem ringde du senast? Mamma


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ''Haha jo så kan det gå xD'' till Simon.


7. Vad är dagens planer? Klockan är 23:08, hmmm...


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa helt klart, smsa är väl helt ok och jag gör det 24/7 men det är jobbigt, och jag är lat.


9. Har du syskon? Ja, en lillebror.


10. När såg du senast din mamma? Nyss


11. Vilken ögonfärg har du? Gröna med typ brunt i mitten


12. När vaknade du idag? Runt tolv


13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, gillar inte katter så mycket. I like dogs!


14. Vilken är din favoritplats? Finns ett par, men i Serbien.


15. Vilken plats föredrar du minst? Nybro HA-HA


16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, i någon storstad hoppas jag.


17. Vad skrämde dig som barn? Mycket, spöken, andar och annat sånt.


18. Vem fick dig att skratta senast? Kusin vitamin


19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vafan är vinylskivor? HAHAHA *söker på google*


20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär


21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nja, t-shirt och trosor, så lite halvt haha.


22. Hur många kuddar har du i sängen? Hmm, när jag sover 2, när jag inte sover typ 8:a


23. Hur många landskap har du bott i? Landskap? Har bara bott i denna hålan...


24. Har du någon gång spytt på fyllan? No comment.


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Hmm, beror på när..


26. Är du social? Yeeeees.


27. Vilken är din favoritglass? Päronsmak, saltlakritsglass och typ mjukglass.


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skänkt lite, köpt allt jag någonsin velat ha och rest.


29. Tycker du om kinamat? Ja ibland


30. Tycker du om kaffe? Bara cappuccino


31. Vad dricker du till frukost? Cappuccino, juice, oboy eller bara vatten.


32. Sover du på någon särskild sida? Nää, men sover jag över med någon och vi har kollat på skräckfilm sover jag

helst längst in haha.


33. Kan du spela poker? Klart, vann klädpokern som vi spelade med klassen.


34. Tycker du om att mysa? Jo, om jag verkligen, verkligen gillar personen.


35. Är du en beroendemänniska? Nja, beror på vad isf..


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min bästa killkompis och kungen (två kungar på samma dag

vettni)


37. Vill du ha barn? Jaaaaaaa


38. Kan du några andra språk än svenska? Spanska lite sådär halvt, serbiska flytande (bosniska, kroatiska eftersom

det nästan är likadant) engelska kan fler men kommer inte på nu.


39. Har du någonsin åkt ambulans? Nää...


40. Föredrar du havet eller en pool? Havet om det är en vacker strand och rent vatten, pool om det är fräscht hähä.


41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor, smycken.


42. Äger du dyra smycken? Inte så jättedyra.


43. Har du någon gång testat narkotika? Nej never ever!


44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Knäckebrööööööööd.


45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga personer, marre är en av dom.


46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett stort på fingret, jag skar mig på träslöjden när jag skulle tälja.. Sen har jag

andra ärr lite här och där.


47. Vad har du för ringsignal? we no speak americano, kanske dags att byta snart.


48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja någonstans, mamma som håller koll på de.


49. Flirtar du mycket? Haha jooo.. Det händer väl. Flirtar mycket, fast inte med så många ;) typ.


50. Vart togs din profilbild för din blogg? Jo vi har så fin profilbild så!


51. Kan du byta olja på bilen? Olja?


52. Har du fått fortkörningsböter? Eftersom jag inte har något körkort vore det ju svårt att få...


53. Vilken var den senaste bok du läste? Deckarbok till skolarbetet, annars jag, läsa böcker? HA-HA bara tjejböcker.


54. Läser du dagstidningen? Nej det är för tråkigt...


55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope


56. Dansar du i bilen? Alltid


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Brukar inte lyssna på radio


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt namn

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0